fredag 10 april 2009

Fredag

Bloggen har varit lite dåligt uppdaterad, men det är bara för att vi håller på att jobba med nästa platt som kommer att bli riktigt jävla bra.

Hursomhelst så vill jag lägga upp ett musiktips.

Ni minns väll allihop Ken Ring? Vissa säger att han är dålig, andra säger att han är Sveriges fetaste rappare. För mej, personligen, så betyder Ken Rings musik väldigt mycket. Eftersom jag och dom i min omgivning pumpade varje dag låtar som "akta dej för polisen" och "sista dansen". Dam, det väcker alltid gamla minnen så fort jag hör hans musik. När vi var mellan 14,15 och 16 år gamla. Tjuvrökte, lyssnade på hiphop under Sveriges mörka höst, sommar och vinterkvällar. Ifa, så vill jag dela med mej den känslan som älskar att känna. Får mej att må så dåligt av ångest men samtidigt så mår jag aldrig så bra som jag gör just i samma sekund.
Ken är aktuell med den ny platta som heter - Hiphop.

Och detta är singeln som släpptes för cirka tre veckor sedan.





Mina damer och herrar Ken Ring med Låten, H I P H O P!














/Big Jack

Peace N Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar